Club van 100

Club van 100 | Word lid en steun ons!

• VVD Westland na de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 verdubbeld is qua zetels in de raad: 100% groei
  • VVD Westland op basis van ledenaantal een van de grootste afdelingen in Nederland is
  • VVD Westland deel uit maakt van de Westlandse coalitie met CDA, GBW en PW
  • VVD Westland de grootste partij is van het Westland (verkiezingen Provinciale Staten en Waterschap)
  • VVD Westland heeft een nieuw bestuur (nieuw elan, dynamisch en ervaren).

De VVD Westland heeft zich tot doel gesteld om dit politieke jaar vrijwel vol continu campagne te voeren: we willen dat mensen in het Westland de VVD vaker zien, beter op de hoogte gaan zijn van onze standpunten en makkelijker met ons in contact kunnen komen. Dat betekent acties in de kernen, zichtbaarheid in de diverse lokale kranten, en nog veel meer. Dat alles met als doel om de VVD in het Westland zo groot mogelijk te krijgen en natuurlijk een mooi resultaat bij de eerstvolgende verkiezingen.

Maar… continu campagnevoeren kost geld. Vandaar dat we vanuit de PR-commissie een Club van 100 hebben opgezet. Voor slechts € 100,- per jaar wordt u lid en steunt u ons bij onze promotionele werkzaamheden. Je hoeft geen lid te zijn van de VVD om participant te zijn van de Club van 100.

Wat krijgt u ervoor terug?

U wordt minimaal 3 keer per jaar uitgenodigd voor een inspirerende activiteit en één keer per jaar organiseren wij een BBQ.

Wij zien u graag bij de Club van 100!

Download ook de flyer.