VVD Westland borrel, thema: Wegen, Vervoer en Water met Tweede Kamerlid Barbara Visser op 3 november

Op 3 november is Tweede Kamerlid Barbara Visser te gast bij VVD Westland voor een bijeenkomst met thema Verkeer, Vervoer en Water. Zaken waar Visser de laatste maanden in de Tweede Kamer mee in de weer is geweest zijn onder andere de gevolgen van de Duitse tolheffing voor de Nederlandse transportsector en de introductie van alternatieve taxidienst UberPop in Nederland.

Tijdens de bijeenkomst zal Barbara Visser inzicht geven in de standpunten van de VVD voor alle actuele zaken rond de thema's vekeer, vervoer en water. Zij gaat ook graag het gesprek aan met lokale ondernemers en andere belangstellenden. De transportsector, maar ook de particuliere automobilist ligt de VVD na aan het hart. Visser staat op deze avond open voor uw ideeën en feedback.

De avond wordt georganiseerd bij Zalencentrum De Kiem, Koningin Julianaweg 91, 2691 GC 's-Gravenzande. Vanaf 19:45 staat de koffie klaar, de avond vangt aan om 20:00. Zowel leden als niet-leden zijn van harte uitgenodigd. Hoewel niet verplicht, verzoeken wij u zich voor deze avond aan te melden middels een korte mail naar ikbenerbij@vvdwestland.nl