VVD Westland nieuwjaarsborrel met Loek Hermans en Bart de Liefde

VVD Westland organiseert komende woensdag 28 januari haar jaarlijkse nieuwjaarsborrel. Tijdens de bijeenkomst zullen verschillende sprekers een bijdrage leveren, waaronder de voorzitter van de VVD fractie in de Eerste Kamer, Loek Hermans. De VVD Westland nieuwjaarsborrel 2015 vindt plaats bij The Greenhouse, Jupiter 400 te Honselersdijk en vangt aan om 19:00. Zowel leden als niet leden zijn welkom.

Tijdens de nieuwjaarsborrel zullen verschillende gasten een bijdrage leveren. Hoofdgast is Loek Hermans, voorzitter van de VVD fractie in de Eerste Kamer en daarnaast voorzitter van Greenport Holland. Hermans zal tijdens zijn bijdrage ingaan op de het werk in de Eerste Kamer, vooruitblikken op de komende verkiezingen en vanuit zijn rol als voorzitter van Greenport Holland ook zijn visie op de glastuinbouw geven. Tweede gast is VVD Tweede Kamerlid Bart de Liefde, woordvoerder voor het onderwerp glastuinbouw. De Liefde zal tijdens zijn bijdrage nader toelichten wat er de afgelopen tijd, maar bovenal ook de komende periode speelt op zijn terrein. De derde spreker is Jan-Paul van Staalduinen, kandidaat statenlid Zuid-Holland. Deze Midden-Delflandse VVD’er zal vooruitblikken op de verkiezingen van 18 maart. Ten slotte zal VVD Westland fractievoorzitter Pieter Varekamp terugblikken op de werkzaamheden van de nieuwe VVD fractie in 2014 maar ook de plannen voor het nieuwe jaar ontvouwen. Een bomvol, maar bovenal interessant programma dus!

Geïnteresseerden wordt verzocht zich aan te melden via een korte mail naarikbenerbij@vvdwestland.nl