VVD Westland borrel thema regionale samenwerking en mobiliteit en 18 mei te 's Gravenzande

Komende maandagavond 18 mei organiseert VVD Westland een borrel met thema “Regionale samenwerking en mobiliteit”.

Hoofdgast is voormalig Haags VVD wethouder Peter Smit die aldaar verantwoordelijk was voor verkeer en vervoer alsmede voor de ruimtelijke ordening van drie stadsdelen. Tijdens zijn inleiding zal Smit uitvoering ingaan op het onderwerp van regionale samenwerking en mobiliteit, mede naar aanleiding van de totstandkoming van de metropoolregio. Achteraf is er zoals altijd voldoende ruimte voor vragen en debat.

De VVD Westland Borrel wordt georganiseerd bij Beachclub Breez, Slag Breukel (linkerzijde), Verlengde Strandweg 1, 2691 KE ’s-Gravenzande. Inloop vanaf 20:00, het programma start om 20:15. Alle geïnteresseerden zijn van harte uitgenodigd.

Aanmelden is niet verplicht, maar wordt wel op prijs gesteld. Dat kan via een korte mail naar ikbenerbij@vvdwestland.nl

De VVD Westland Borrel vindt plaats aansluitend aan de VVD Westland ALV die om 19:00 aanvangt. De ALV is enkel toegankelijk voor leden, de borrel vanaf 20:00 is toegankelijk voor alle geïnteresseerden.