Een veilige leefomgeving

Of je nou na je avonddienst naar huis fietst, ’s avonds nog even een rondje gaat wandelen met de hond of midden in de nacht thuiskomt na een feestje: iedereen moet altijd met een veilig gevoel over straat kunnen. We zien echter dat we ook in het Westland te maken hebben met uiteenlopende vormen van criminaliteit. De VVD maakt zich daarom hard voor meer toezicht, extra cameratoezicht daar waar nodig en een voor ons zichtbare goed georganiseerde en herkenbare politie en recherche.  vormen van criminaliteit. De VVD maakt zich daarom hard voor meer toezicht, extra cameratoezicht daar waar nodig en een voor ons zichtbare goed georganiseerde en herkenbare politie en recherche. de hond of midden in de nacht thuiskomt na een feestje: iedereen moet altijd met een veilig gevoel over straat kunnen. We zien echter dat we ook in het Westland te maken hebben met uiteenlopende vormen van criminaliteit. De VVD maakt zich daarom hard voor meer toezicht, extra cameratoezicht daar waar nodig en een voor ons zichtbare goed georganiseerde en herkenbare politie en recherche.