Westlandse VVD’er kandidaat Tweede Kamerverkiezingen 2021

’s-Gravenzander Peter Valstar (35) staat op plaats 21 op van de VVD-kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2021. Valstar werkte in 2014 en 2018 mee aan de campagne van de VVD Westland en is sinds 2019 steunraadslid in de gemeente.

In het dagelijks leven is Valstar woordvoerder bij het ministerie van Defensie. Daarvoor werkte hij als politiek adviseur van minister-president Mark Rutte en minister van Defensie Jeanine Hennis, en als voorlichter in de Tweede Kamer. De VVD Westland is blij dat er een Westlander op een verkiesbare plaats van de partij is te vinden.

Eerder werd bekend dat Arne Weverling na 5 jaar afscheid neemt van de Tweede Kamer. Hij heeft een bijdrage geleverd aan de totstandkoming van het Nationale Tuinbouwakkoord en heeft zich hard gemaakt voor een noodfonds van 600 miljoen euro voor de sierteeltsector. VVD Westland bedankt hem voor zijn werk voor het Westland en met name de tuinbouwsector.

www.vvd.nl/kandidatenlijst-tweede-kamerverkiezingen/