VVD Westland volop in beweging

Op maandag 18 mei jl. vond bij Beachclub Breez in 's-Gravenzande de jaarlijkse ALV van VVD Westland plaats.

Tijdens deze vergadering zijn onder meer de financiële stukken besproken, is de begroting voor 2015 vastgesteld en zijn drie nieuwe bestuursleden geïnstalleerd. Na het officiële gedeelte ging VVD'er en oud wethouder van Den Haag en Westland Peter Smit uitvoerig in op 'Regionale samenwerking en mobiliteit' en werd er goed gedebatteerd over dit onderwerp. VVD Westland is volop in beweging: binnenkort gaat de nieuwe website live, pr en communicatie is een belangrijk aandachtspunt. De lokale afdeling zal haar inzet op een goed ondernemersklimaat en gezonde gemeentefinanciën voortzetten.

Eén bestuurslid stelt zich na jarenlange inzet niet meer herkiesbaar: Matthé Elema (penningmeester) legt zijn functie neer. De drie nieuwe bestuursleden zijn Shirley Schelkers, Daniël Weeber en Peter Hartman. Shirley Schelkers is eigenaar van SD Communicatie en uitgever van diverse bladen en gaat bij VVD Westland onder meer de PR- en communicatietaken op zich nemen. Daniël Weeber is Materieel juridisch dienstverlener en Peter Hartman is zelfstandig ondernemer in de bouw.

Het bestuur van VVD Westland bestaat uit de volgende personen: Tom Ouwerling (voorzitter), Daniëlle Voskamp (secretaris), Daniël Weber (penningmeester), Koen Crijns (vice voorzitter), Gerard Hofman, Peter Hartman en Shirley Schelkers (vice secretaris).